L’Ajuntament de Barcelona llança la seva campanya de Nadal amb el MAPU

L’Ajuntament de Barcelona llança la seva campanya de Nadal amb un marcat caire tradicional i sostenible

Els ciutadans de Barcelona ja poden disfrutar de la Revista de Nadal 2007, editada per l’Ajuntament, amb totes les propostes per a gaudir de les festes a la ciutat. A més de una completa agenda d’activitats, la Revista ofereix tota la informació sobre els serveis municipals de suport, les fires i mercats, les tradicions nadalenques, la cuina de Nadal, i mil i un consells per a que els veïns de Barcelona puguin planificar les seves festes fins l’últim detall.

Però això no és tot. En aquestes pàgines, l’Ajuntament ofereix als ciutadans els consells necessàris per a mantenir un consum responsable, des de la tria dels regals, fins els punts de recollida d’arbres de Nadal una vegada s’acabin les festes.

Per tal de donar a conèixer la Revista de Nadal, l’Ajuntament a triat el MAPU (MAntel PUblicitario) com a mitjà de reforç. DIANA MEDIA GROUP, l’agència de Màrqueting alternatiu, s’ha encarregat de distribuir 200.000 MAPU’s i 25.000 revistes de Nadal a 250 restaurants de tota la ciutat. El MAPU i les revistes han estat produïdes amb paper 100% reciclat. L’éxit d’aquest suport ha vingut reforçat pels nombrosos dinars d’empresa, d’amics i de gent de tota mena que es reuneix als restaurants els dies prèvis al Nadal.

L’Ajuntament també ha habilitat una pàgina web per al Nadal 2007 (http://www.bcn.cat/nadal) on es pot accedir a tota la informació de la Revista actualitzada dia a dia. A més ofereix una col·lecció de felicitacions electròniques i la possibilitat de escriure la carta als Reis via e-mail, per a que ses magestats rebin la seva correspondència d’una manera ecològica i sostenible.

No hay comentarios: